زیست فناوری کشاورزی

مرکز جامع اطلاع رسانی

رویان تیسان سبز

 

 

نام شرکت دانش بنیان: رویان تیسان سبز

حوزه فعالیت: کود زیستی و زیست مهارگر

محصولات: 

 کودهای زیستی (نیتروزیست و فسفوزیست)

زیست مهارگرها (قارچ کش بیولوژیک پارس باسیل)

شماره تماس: ۴۴۷۸۷۴۳۹-۰۲۱ 

آدرس:  کیلومتر ۱۵ بزرگراه تهران کرج، شهرک علم و فناوری پژوهش، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، مرکز رشد زیست فناوری  

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

وبسایت: http://royantisan.com/

 

شرکت رویان تیسان سبز در تاریخ ۱۳۹۳ با هدف تحقیق، توسعه و تولید فراورده های بیوتکنولوژی به خصوص عوامل مبارزه بیولوژیک میکروبی با عوامل بیماریزا و آفات خسارت زای گیاهی و همچنین حاصلخیز کننده های طبیعی خاک تاسیس شد و فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در مرکز رشد پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری آغاز نمود. این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت های پیشرو در صنعت بیوتکنولوژی بوده و با در اختیار داشتن کادری مجرب و علمی و همچنین امکانات و شرایط تولید مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، محصولات خود را در بهترین کیفیت ممکن در اختیار جامعه کشاورزی و مصرف کنندگان عزیز عرضه می نماید. بزرگترین افتخار این شرکت تولید قارچ کش بیولوژیک با نام تجای پارس باسیل می باشد تا جایگزین سموم خطرناک شیمیایی شود. این محصول مطابق با استانداردهای جهانی تولید و به مصرف کنندگان عرضه می گردد. به طور کلی هدف این شرکت عرضه محصولات بیولوژیک و بی خطر برای انسان و محیط زیست و همچنین موثر در تغذیه و بهبود خاک و نیز کنترل آفات و بیماری های گیاهی می باشد.

 

ماموریت رویان تیسان

ماموریت اصلی شرکت جايگزين نمودن عوامل کنترل زیستی و غير شيميايي با سموم شيميايي و افزايش بهره وري کشاورزي ارگانيک با استفاده از عوامل کنترل زیستی و حاصلخیز کننده های زیستی و غیر شیمیایی خاک همراه با حفظ و تقويت محيط زيست و بهود سلامت مصرف کنندگان می باشد. اساس این کار شناسایی دقیق مشکلات کشاورزی و همچنین تولید محصولات با کیفیت و همچنین قیمت مناسب می باشد تا تمام مصرف کنندگان توانایی تهیه آن را داشته و بتوانند محصولات کشاورزی با کیفیت همراه با حفظ محیط زیست را تولید نماید.

چشم انداز رویان تیسان سبز

چشم انداز بلند مدت شرکت عبارت است از ایفای نقش به عنوان شرکت سرامد، دانش محور و پیشتاز جهت توليد فراورده هاي بيولوژيک و غیر شیمیایی در راستاي کنترل آفات و بيماري هاي گياهي همگام با مرزهای دانش و فناوری نوین. شرکت رویان تیسان سبز با توجه به چنين چشم‌اندازي، ارزش‌هاي محوري خود را تبيين نموده است. ارزش‌های شرکت بر پایه ارتقای کیفیت زندگی جامعه، افزایش دسترسی به کنترل کننده های زیستی عوامل خسارت زای کشاورزی و حاصلخیز کننده های زیستی خاک و مسئولیت‌پذیر بودن نسبت به سرمایه‌گذاران، مشتریان و جامعه نهادینه شده است.

راهبرد رویان تیسان

شرکت رویان تیسان سبز به عنوان یکی از تولید کنندگان نهاده های بیولوژیک و ارگانیک با تکنولوژی برتر در کشور، خطی مشی خود را در قالب دستیابی به اهداف و ماموریت های زیر می داند:
تولید و عرضه محصولات کشاورزی با کیفیت بالا و مقدار کافی و قیمت مناسب
همگامی با طبیعت و نه سلطه بر آن
تقویت چرخه های زیستی
حفظ و افزایش حاصلخیزی خاک در دراز مدت
حفظ تنوع ژنتیکی سیستم کشاورزی با محیط اطراف
جلب رضایت مصرف کنندگان
دستیابی به روش ها و فرمولاسیون و نهاده های کشاورزی ارگانیک
ارتقاء علمی و فنی کلیه پرسنل از طریق آموزش های درون سازمانی و برون سازمانی
افزایش سهم بازار داخلی از طریق بازاریابی علمی و توسعه صادرات جهت افزایش سهم بازار منطقه ای

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار ویژه

اخبار

این پایگاه اطلاع رسانی به کارگروه کشاورزی ستاد توسعه زیست فناوری تعلق دارد.