زیست فناوری کشاورزی

مرکز جامع اطلاع رسانی

واگذاری قطعات پردیس کارآفرین به شرکت‌های دانش‌بنیان

قطعات پردیس کارآفرینی جدید پارک پردیس به شرکت‌های دانش بنیان و فناور واگذار می‌شود و شرکت های متقاضی از ۱۵ تیر تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری برای ثبت نام فرصت دارند.

تعدادی از قطعات فاز ۳ پارک پردیس پارک فناوری پردیس با نام «پردیس کارآفرینی» به شرکت‌های دانش بنیان متقاضی واگذار می‌شود. 

 واحدهای تولیدی با محصولات دارای فناوری پیشرفته و ارزش افزوده بالا محصولات، تولیدی مبتنی بر نیروی متخصص و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع مستقر در خارج از پارک فناوری پردیس برای دریافت این واحدها در اولویت قرار دارند.شتاب‌دهنده‌ها، آزمایشگاه‌ها و کمپ‌های تخصصی وابسته به هلدینگ‌های بزرگ صنعتی و سرمایه‌گذاری اولویت دارند.

علاوه بر آن شرکت‌های فعال در حوزه‌های تجهیزات پزشکی پیشرفته، فناوری اطلاعات و ارتباطات و الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق نیز در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

تعداد ۳۰ قطعه از کل قطعات موجود در پردیس کارآفرینی با مساحت نزدیک به ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در این طرح قابل واگذاری است. در صورت احراز نیاز شرکت‌ها و تامین زمین، امکان واگذاری قطعات به صورت تجمیعی و حداکثر تا سقف ۵ هزار مترمربع نیز وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۵ تیر ماه تا ۳۱ مردادماه برای ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

ایسنا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار ویژه

اخبار

این پایگاه اطلاع رسانی به کارگروه کشاورزی ستاد توسعه زیست فناوری تعلق دارد.